Sipariş iptal, İade ve Değişim

Satın aldığım ürünü iade etmek istediğimde ne yapmalıyım?

Siparişiniz size ulaştıktan sonra 14 gün içinde aşağıdaki işlemleri gerçekleştirerek ürününüzü iade edebilir veya renk değişimi yapabilirsiniz.

1) İade edeceğiniz veya değiştireceğiniz ürün kullanılmamış, tahrip edilmemiş, etiketleri koparılmamış ve tekrar satılabilirliği bozulmamış olmalıdır.

2) İade veya değişim için ürünü tüm aksesuarları ve orijinal fatura nüshaları ile birlikte adresimize gönderebilir ya da size en yakın Balse Mağazasına başvurabilirsiniz.

3) İade veya Değişim İçin Kargo Adresimiz: Hacıküçük Sokak no:15/C Sultanhamam/Fatih/ İstanbul / Türkiye

 

MNG kargo dışında gönderilen alıcı ödemeli paketler kabul edilmeyecektir.

Paketiniz bize ulaştığında sizi mail yoluyla bilgilendiriyor olacağız. İade edilen ürün bize ulaştıktan sonra, ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edilerek iade süreci başlatılır. Gerek görüldüğünde ürün iade onayı için fabrikasına gönderilebilir. Bu işlemler en az 3 en fazla 15 gün içinde tamamlanacaktır.

Ürünün iade şartlarına uygun olması halinde, ürün bedelini ödeme yaptığınız şekliyle size iade ediyoruz. Havale ile ödeme yapmanız durumunda sizden ilgili bilgiler talep edilerek ürün bedeli hesabınıza yatırılacaktır. Kredi kartı ile ödeme yapmanız durumunda ise ürün bedeli kartınıza iade edilecektir. Bankanızın bu bedeli hesabınıza artı bakiye olarak yansıtması 15 günü bulabilir. Balse’in bu sürece müdahale etme hakkı yoktur.

Site üzerinden aldığınız ürünü mağazamıza iade etmek istediğinizde ürün ve fatura nüshaları ile birlikte mağazamıza başvurabilirsiniz. Mağaza yetkilileri ürünü ve faturasını sizden aldıktan sonra ilgili bilgileri merkezimize iletecek ve ürün bedeli ödeme yaptığınız şekliyle size iade edilecektir.

Satın aldığınız üründe sadece renk değişimi yapabiliyoruz. Ürünü başka bir ürünle değiştirmek için önce satın aldığınız ürünü, yukarıdaki talimatlara uygun olarak iade etmeniz gerekiyor. Daha sonra almak istediğiniz diğer ürünün siparişini verebilirsiniz.

“ Kapıda Ödeme” seçeneği ile aldığınız ürünlerde iade yapamıyoruz.

Değişimi yapılmış bir ürünün tekrar değişimi ya da iadesi yapılamaz.

Teslimat adresi Türkiye dışında olan paketler için iade veya değişim işlemi yapılamamaktadır.

Satın aldığım ürün kusurlu çıktı ne yapabilirim?

Üründen kaynaklanan herhangi bir kusur sebebiyle ürünü teslim tarihinden itibaren 30 gün içinde bize başvurabilir ve iade talebinde bulunabilirsiniz.

Böyle bir durumla karşılaşmanız halinde yukarıdaki adımları izleyerek ürünü bize göndermeniz gerekmektedir. Şikayetiniz ile ilgili inceleme süreci başlatılır. Üründe kullanımdan kaynaklanan bir kusur yoksa ürün bedeli tarafınıza geri ödenir.

Satın aldığınız ürünün kusurlu çıkması durumunda yukarıdaki adrese MNG Kargo ile “karşı ödemeli” olarak gönderebilirsiniz.

Türkiye dışından verilen siparişlerde kusurlu ürün söz konusu olduğunda info@balse.com.tr adresine sipariş numaranızı ve şikayetinizi, kusurlu bulunan ürünün fotoğraflarıyla birlikte gönderebilirsiniz. Mesajınız bize ulaştıktan sonra gerekli işlemler yapılacaktır.